Probă de citit - O de la O!ga

 



-       CE!

Cred că am țipat cam tare, pentru că vreo douăzeci de perechi de ochi sunt ațintiți asupra mea și a, de acum, fostei mele iubite.

-       Îmi pare rău, Olga, pur și simplu s-a întâmplat, încearcă Gala să îmi tempereze ieșirea.

-       Cum dracu’ s-a întâmplat, femeie?! V-ați lins păsăricile din greșeală? Asta vrei să spui?

-       Poți, te rog, să vorbești mai încet? Tot barul se uită la noi.

-       Am să vorbesc cum mama dracu’ vreau, ai înțeles? Nu faptul că m-ai înșelat mă deranjează, ci faptul că m-ai înșelat cu o altă femeie. Dacă era un bărbat, poate înțelegeam dacă ți s-ar fi făcut poftă de puțină cărniță de mascul, pentru că știu cum e, dar o altă femeie? Ce dracu’ are aia și n-am eu? Păsărică mai dulce? Limbă mai lungă? Explică-mi și mie, ca să nu mor proastă!

-       Doamne, Olga, șoptește ea lăsând capul în pământ, rușinată, credeam că ai să plângi puțin, nu că ai să-mi faci scandal în public.

-       Păi dacă îți place să aluneci pe altă piersică zemoasă, una care nu-i a mea, înseamnă că trebuie să îți placă și circul!

-       Te rog…

-       Așteptai lacrimi? Rimelul meu e prea scump pentru a-l strica plângând, dar să știi că pe dinăuntru simt și eu chestii.

Mint cu nerușinare. De fapt nu simt nimic, în afară de o mare ușurare. Începusem să mă satur de prostiile ei pe care trebuia să le îndrept, de cartierul infect în care locuiește și de faptul că mă neglija din ce în ce mai mult.

De fapt mai simt ceva. Scârbă. O greață imensă mă cuprinde, conștientizând că am sărutat-o acum jumătate de oră.

Apuc cu o mână tremurândă paharul de vodcă și îl dau pe gât fără să respir. Aproape mă înec cu unul din cuburile de gheață ce amenință să alunece și el alături de alcool. Îmi dezinfectez gura de păsărica străină și mai cer un rând, ca să fiu sigură. Cred că îngerul meu păzitor e mort de beat la ora asta, altfel nu mă lăsa de izbeliște într-un moment atât de delicat.

-       Conștientizezi, sper, ce înseamnă asta pentru noi? O întreb eu după ce consider că am ignorat-o destul.

-       Vrei să te muți?

-       Nu, Gala, nu vreau să mă mut. Abia aștept să o fac! Spun eu ferm.

Abia aștept să nu mai trebuiască să fac curat în casa altuia, nici să gătesc la comandă. Vreau un loc al meu și mai mult ca sigur, Mia și bunăciunea ei mă pot ajuta să găsesc un apartament în cel mai scurt timp, poate chiar într-unul din blocurile noi din Pallady. Vreau să am în sfârșit spațiu pentru mașina de cusut, pentru metraje, manechini și restul lucrurilor pe care le țin acum într-un depozit.

M-am lăsat distrasă de la țelul meu și m-am concentrat pe ce voia Gala și pe ce avea ea nevoie, dar și Olga va începe acum să trăiască. Am plecat din Soroca având un vis, acela de a creea haine și tocmai asta nu am făcut.

Marco, prietenul lui Toni, se roagă de mine de mai bine de un an, să mă apuc de croit, garantând că el va vinde orice îmi iese din mâna și cred că a venit timpul să mă apuc serios de treabă.

O privesc cu dezgust pe cea care tocmai mi-a mărturisit că m-a înșelat “din greșeală” și jur că-mi vine să îi trag una, dar mâna mea se îndreaptă spre paharul cu vodcă, evitând la milimetru moaca ei de curvă.

În materie de bărbați am recunoscut întotdeauna că am avut ghinion, dar femeile au fost cele care mi-au adus cele mai mari dezamăgiri.

Viața de bi nu e ușoară, e chiar de două ori mai complicată, dacă stai să faci o matematică simplă. Ai dublul șanselor de a face alegeri proaste.


Sursa foto: Pinterest


Comentarii

Postări populare