Visual Dama de Pică

"Nu că aș fi imatură și nici că aș bea prea mult Merlot, dar așa sunt eu. Încă mai trebuie să lucrez cu mine dar și asta amân din ce în ce mai des, iar psiholoaga mea, Frau Bergman, mă pisează la fiecare ședință să îmi dau întâlniri, să socializez, cu alte cuvinte să mi-o trag.

Bunică-mea îi spunea mereu mamei, fi-le-ar țărâna ușoară, că dacă până la 30 de ani nu ai bărbat, după nu te mai vrea nimeni.

Am 23 de ani deci problema mea nu e că nu m-ar vrea nimeni, problema e că nu mai vreau eu pe nimeni. Adică, eu încă îl vreau pe el… și dacă nu e el atunci restul ducă-se la dracu‘.

Plus că odată ce te-ai obișnuit cu singurătatea și te-ai agățat de niște tabieturi și vicii, apăi nu ai mai renunța la ele pentru nimic în lume, nici la singurătate, nici la celelalte….mai ales la celelalte.

Mi-am mai auzit eu din alea că „Nu te culci cu singurătatea în pat!“ sau „Singurătatea nu o să tragă o pătură pe tine când ți-e frig“. Nu. Nu am făcut jurământul castității. Dar nici sex nu fac. Am doua vibratoare, probabil o să mai cumpăr unul, iar de învelit mă învelesc singură, mulțumesc de îngrijorare. Plus că dorm goală pușcă. Iar dacă voi renunța vreodată la abstinență, iar dacă m-aș culca (din greșeală) cu vre-unul, ce bărbat normal la cap ar vrea să mă vadă învelită.

Asta sunt eu, iubesc vinul, cărțile și tutunul, știu lucruri și cunosc oameni. Iar pe mine mă cunoaște cu adevărat un singur om pe lumea asta, chiar dacă el nu știe nimic despre mine. Culmea, nu? Mi-a pierdut urma acum mai bine de un an și nici eu nu ies prea des din carapace, pentru a nu fi găsită."
 

Comentarii

Postări populare