Dama de pică

 

În viață, ca și în poker, este despre rezistență, tenacitate și puterea de a renunța atunci când ai o mână proastă, dar miza este mereu aceeași - victoria.
Aflăm că, de cele mai multe ori, soarta trișează bazându-se pe amăgitorul bluf, dar important este să putem reveni în joc.



Despre asta este vorba și în Dama de pică. Despre reveniri spectaculoase, adversari aprigi și aliați surpriză. Restul este cancan, umor și erotism pur. 
Orice dramă poate fi depășită cu ajutorul unui prieten de nădejde, trebuie doar să crezi în cărțile tale și să strigi "ALL IN" atunci când nu mai ai nimic de pierdut.
Este rândul meu să mă ridic în picioare și să strig "ALL IN" cât mă țin plămânii, pentru că știu că am o carte bună - Dama de pică.
Următoare mișcare vă aparține. 
Vă provoc să îmi fiți alături în partida vieții mele.
Showdown!

Comentarii

Postări populare