Despre mine

Născută cu două luni înainte de vreme, în Giurgiul lui ‘86 (da, da, acolo unde urlă câinii), cred că patronatul zodiei Gemeni și numele pe care l-am subtilizat de la soț mi-au fost oarecum predestinate. 

Sunt posesoare de una bucată copil și una bucată motan, pe lângă soțul menționat mai devreme, iar ei trei sunt universul meu. 

Având în spate câțiva ani de gazetărie și vreo alți câțiva de citit intens, am considerat că a venit vremea să scriu și pentru mine. 

Pot spune într-un fel că am fentat pandemia și am extras ce-a fost mai bun din ea: timpul liber. 

Îmi place să cred că sunt o tipă autentică, iar realitatea este cea care mă inspiră în toate scrierile mele. 

Sentimentele pe care le stârnesc poveștile mele în cititori mă motivează și mă fac să continui, iar eu râd și plâng scriind. Dacă nu am nicio reacție față de ceea ce scriu, atunci șterg, reiau și probabil asta mă transformă în cel mai mare critic al meu. 

Unii spun că trebuia să mă apuc de scris acum 15 ani, eu zic că nu e niciodată prea târziu, ci poate prea devreme.
 

Comentarii

Postări populare