Blogul Viziuni de scriitor despre Romanul Dama de Pică

 

Tocmai am primit o recenzie pentru romanul meu de debut, Dama de Pică, de la Blogul Viziuni de scriitor.

Iată ce spune:

"Dama de pică este, din punctul meu de vedere, un debut surprinzător care vine la pachet cu tot ce trebuie: o poveste de viață plină de încercări și greutăți, personaje desprinse din viața cotidiană, o protagonistă a cărei personalitate este bine conturată, iar fiecare acțiune este justificată, și, nu în ultimul rând, scene pline de umor și dialoguri care te fac să râzi cu lacrimi.

Mi-au plăcut mult dialogurile dintre cei doi îndrăgostiți. Până să ajung să citesc cartea Cătălinei, nu credeam în vorbele și părerile de genul „am râs și am plâns în același timp”, dar uite că mi s-a întâmplat și mie."

Citiți tot articolul aici.

Mulțumesc!

Nu uitați, cartea poate fi cumpărată de aici, de aici sau de aici. 😊

O zi superbă, dragilor!

Comentarii

Postări populare