De vorbă cu Viziuni de Autor

 

Zilele acestea am acordat un interviu pentru Blogul Viziuni de scriitor.
Citindu-l puteți descoperi mai multe despre proiectele mele viitoare.

Îți mulțumesc că ai acceptat invitația de a lua parte la acest interviu. Poți să îmi spui, te rog, câteva cuvinte despre tine? Ce te definește ca persoană și care ar fi trei cuvinte care te-ar descrie cel mai bine?

Îți mulțumesc pentru invitație. Drept să spun am fost puțin surprinsă, dar înseamnă că trebuie să fi făcut ceva bun. Nu sunt fanul laudei de sine, nici despre propria persoană nu vorbesc prea des.

Sunt o tipă relativ normală. Spun “relativ” pentru că am tendința de a o da în extreme câteodată. Am zile când abia aștept să mă înconjor cu oameni frumoși și să stau la taclale până în zori, dar am și zile (din ce în ce mai multe odată cu înaintarea în vârstă) când m-aș izola între pereții bibliotecii sau pe o insula pustie unde să pot scrie și citi în voie.

Dacă mă crezi sau nu, ceea ce mă definește este nesiguranța. Poate de aceea mi-au trebuit zece ani să mă apuc serios de scris. Unii ar spune că am ratat startul, eu zic doar că am așteptat momentul potrivit (oare?). Râd. Cum spuneam, nesiguranța mă definește.

Cât despre cele trei cuvinte pe care le aminteai… măi, să fie! Acum mă scarpin în creștet. Cititor, povestitor, om.

 ***

Tot interviul poate fi citit aici.

Comentarii

Postări populare