Ce mai citim - De dincolo de timp

 

Nu este o coincidență faptul că acum câteva zile v-am prezentat-o pe Mihaela într-un interviu trăznit, cum nu este o coincidență faptul că astăzi vă vorbesc despre cartea ei, De dincolo de timp.

Povestea din spatele minunatei coperți este despre puterea dragostei de a învinge bariera timpului, distanței și încercărilor și ne-o aduce în prim plan pe Anna (Anne-Marie Popescu), o tânăra psiholoagă din București care duce o viață oarecum anostă, până când  îl vede la televizor pe celebrul actor Johnny Luck. În acel moment un sentiment ciudat i se naște în suflet și, nereușind să își găsească liniștea, apelează la o metodă mai puțin convențională: o ședință de regresie în amintiri  prin hipnoză. (Dacă ați văzut filmul Assassin's Creed vă spun că ședința de regresie se desfășoară cu totul altfel.)

Află așadar că în viața anterioară a avut o relație cu Johnny Luck, care, în vremurile trecute, se numea Ion și că acesta i-a declarat dragoste eternă înainte să plece la război (Cel de-al doilea Război Mondial).

Și cum nimic nu este întâmplător, la scurt timp după ce află de această legătură misterioasă, soarta i-l scoate în cale pe Johnny.


"- Fatăăă, Johnny Luck vine în România! Și se duse...

Anna n-o mai putea auzi, căci se îndepărtase. Însă afirmația o lovi fix în moalele capului."


Acum tânăra, încurajată de prietena ei Clara, încearcă să găsească o modalitate de a ajunge în apropierea celebrului actor și de a-i atrage atenția.


„-Deci, noi doi ne-am întâlnit cumva?

Anna intuia că urmează un moment delicat. Trebuia să îl depășească la fel de delicat.

-Unde ne-am mai fi putut întâlni? (…)

-Tu să-mi spui! Mi-ai scris că m-am întors… De unde?

Anna lăsă câteva secunde să treacă.

-De dincolo de timp? riscă ea, apelând la un truc feminin: ridică la el ochii săi mari și, cu un aer voit nevinovat, clipi din genele-i lungi. (…)”


V-aș spune mai multe dar refuz să vă dau spoilere gratuite, mai ales că această carte îmi este tare dragă. Sunt amatoare de romance, dar acesta este ceva mai mult de atât.


"O cuprinse brusc dorința de a afla cât mai multe despre viața lor anterioară... Sau despre viețile anterioare comune, dacă or fi fost mai multe."


De dincolo de timp este un romance cu rădăcini paranormale (dar de fapt cine sunt eu să spun ce anume este normal sau paranormal). Tot ce contează este că Mihaela a creeat o poveste la care te vei gândi multe zile după ce ai terminat-o pentru că este presărată cu neprevăzut și umor și are o încărcătură emoțională aparte.

O carte care te invită să speri la faptul că, chiar dacă încă nu ți-ai găsit jumătatea, ea este acolo undeva căutându-te pe tine, sufletul său pereche.

Mie cartea asta mi-a stârnit și o întrebare: Dacă nu timpul este cel mai aprig dușman al nostru?

Dacă v-am convins click pe link și cumpărați. 

Comentarii

Postări populare