Descurcând Legături Fatale

 

După ce am citit cartea o a doua oară m-am hotărât să vă vorbesc puțin despre Legături Fatale, un roman thriller romance semnat Alina Cosma.

Unele întâmplări din trecut le înțelegem abia după ce altcineva ne vorbește despre ele. Vedem apoi evenimentele cu alți ochi și brusc începe să ne fie teamă. Apare un gând care nu ne mai dă pace: Trecutul nu se încheie fără dreptate sau fără răzbunare. Dar cu ce preț?


"Gloanțele pistolului semiautomat șuierau prin aerul umed al dimineții. Una dintre anvelope explodă, iar automobilul Volkswagen sări din drum, peste șanț și se împotmoli în arătură. Ranger-ul opri, iar un individ purtând cagulă, din dreapta șoferului, coborî și, apropiindu-se de mașină, trase două gloanțe."


Povestea Dianei și a lui Marius m-a ținut trează până la ora trei dimineața și, după ce am citit și epilogul, nu am mai putut închide ochii. Am uneori coșmaruri în care nu mă pot mișca, dar sunt nevoia să urc un șir de scări infinit pentru a scăpa de un urmăritor nevăzut, coșmaruri din care mă trezesc tremurând de spaimă. Acest roman mi-ar fi declanșat un asemenea vis urât pentru că ne vorbește despre lucruri îngrozitoare care se petrec în lume, lucruri despre care doar auzim la știri.


"Îl văzu pe Liviu apropiindu-se. Îl privi cu groază când se opri între coapsele ei. Îl simți în ea, o pătrunse cu degetele, provocându-i o durere ascuțită. Gemu.

- Încă ești virgină?! Îți va crește prețul foarte mult! Păcat că nu te pot păstra pentru mine!

Apoi se apropie de creștetul ei.

- Asta te va ține în viață mai mult timp. Te vor vrea pentru distracție personală."


Acțiunea începe abrupt. 

Întoarsă la facultate în Cluj-Napoca, Diana este convocată de bunicul ei matern la firma de imobiliare pe care acesta o deține, unde este umilită și brutalizată. 

Constrânsă să lucreze în același loc cu un bunic agresiv și un unchi care încearcă la tot pasul să o violeze, tânăra primește cel mai neașteptat sprijin de la Marius Dragomir, juristul firmei, un tip atrăgător, dar aparent rece și indiferent, care o avertizează să nu aibă încredere în nimeni.


"Dimineața următoare găsi alt mesaj: "Ești unul dintre aceia care execută tot ce le cere șeful?"

Inspiră adânc, apoi răspunse: "Nu."

Imediat veni alt mesaj: "Atunci de ce nu ar trebui să am încredere în tine?"

Scrise și el: "Încrederea atrage dezamăgirea."

"Dezamăgirea nu implică și trădarea...", apăru mesajul ei.

"Uneori e cam același lucru.""


Simțindu-se în pericol, fata încearcă să fugă, având impresia că membrii propriei familii vor să scape de ea. Toate tentativele de a se elibera de sub tirania celor doi se sfârșesc însă înainte de a începe, iar inevitabilul se produce în momentul în care este răpită și vândută celui ce va câștiga licitația.


"- Cât ai dat pe mine?

Își drese vocea.

- Nu contează...

- Vreau să știu.

- 56.000 Euro.

Rămase fără suflare pentru câteva clipe.

- Atât costă o femeie pentru sex?!"


Acțiunea este alertă (uneori prea alertă pentru un cititor nocturn ca mine - adică chior de somn) dar promit că fiecare pagină vă va ține în priză și vă va deschide apetitul de mai mult.

Mă opresc înainte de a vă da spoilere grave, tot ce trebuie să știți este că pentru Marius și Diana (scuzați jocul de cuvinte) neașteptatul așteaptă la tot pasul.

Cartea asta are cam de toate, crime, dramă, pericol, dragoste și nițel sex, dar dacă vreți să aveți o noapte liniștită nu o citiți înainte de culcare. 😁


Dacă v-am făcut curioși aflați că romanul Legături Fatale poate fi cumpărat de aici la un preț fenomenal. Click pe link!

Comentarii

Postări populare