Despre Pene și M.K.Lynn

 

Tinerică, frumușică, inspirată. O avem astăzi cu noi pe M.K.Lynn, autoarea seriei dark urban fantasy ”Pene”.  Este evident după descrierea de mai sus că avem prea puține lucruri în comun, dar ar fi totuși ceva ce ne leagă ca pe două suflete surori: pisicile.

Citiți un interviu fantezist cu o autoare de fantasy.

 

Bună. Ai dat dovadă de curaj și ai acceptat să răspunzi acestui interviu. De ce spun curaj? 😊 Ai să vezi imediat, dar înainte de toate te rog să ne spui câte ceva despre tine.

 

Bună, Cătălina! Mulțumesc pentru această oportunitate, abia aștept să văd ce întrebări mi-ai pregătit 😊

Sunt M.K.Lynn, autoarea seriei dark urban fantasy ”Pene”, publicată la Editura Petale Scrise. Am 25 de ani, ador pisicile, iarna și poveștile cu final nefericit.

 

Vorbește-mi puțin despre cărțile tale. Ce te-a inspirat în a le scrie și care a fost reacția cititorilor?

Cele două cărți publicate în serie până acum – ”Pene, morminte și flori” și ”Pene, cenușă și Elfi” – și-au dorit inițial să fie o pauză de la fantasy, dar au ajuns să crească într-un univers complet nou, în care mi-am petrecut timpul de prin 2011-2012, când am scris primele variante ale manuscrisului.

Cititorii le-au primit foarte bine, ceea ce nu poate să nu bucure un autor la început de carieră. Volumul întâi al seriei, ”Pene, morminte și flori”, a câștigat locul întâi în cadrul Topului celor mai citite cărți, publicate în 2019 de autori autohtoni, concurs organizat de Biblioteca Națională a Republicii Moldova.

 

Ce faci când nu scrii?

Mai nou am devenit interesată de graphic design, dar și această pasiune e un val care va trece cu timpul, cum am pățit cu alte nenumărate hobby-uri de-ale mele.

 

Dacă ai putea adăuga un cuvânt în dicționar, ce ar fi și cum ar fi definit?

Un cuvânt elegant care ar putea descrie acea dorință de a trăi o poveste tristă, de a fi complet absorbit de o lume fictivă, de a suferi împreună cu personajele și de a le visa până și în timpul nopții. Ca acel moment când ai poftă de ceva dulce fără vreun motiv, dar în cazul meu – când ai poftă de o serie de cărți sau un serial de neuitat.

 

Dacă ai putea combina două animale pentru a crea un animal unic, ce animale ar fi și care ar fi produsul?

Cred că o pisică cu aripi de gâscă ar putea aduce acel nivel de haos de care avem nevoie cu toții în vremurile astea de work from home 😊

 

Care consideri că a fost cea mai bună scuză pentru întârziere pe care ai folosit-o sau ai auzit-o?

”Am ieșit în papuci din casă și mi-am dat seama abia în stația de autobuz.” 😁

Care a fost ultimul cadou pe care l-ai făcut cuiva?

Seria ”Cronicile din Narnia”: i-am făcut-o cadou nepoatei mele când a împlinit nouă ani.

 

Cu ce personaj fictiv te identifici cel mai mult și de ce?

Nu prea am tendința să mă identific cu personajele fictive, dar când eram mică îmi doream mult să arăt ca Rose din ”Titanic” când m-aș fi făcut mare 😁

 

Ai dori să mai adaugi ceva de sfârșit? Ce le transmiți cititorilor acestui interviu?

De curând am văzut pe Netflix ”Anne with an E” și vreau să recomand tuturor să îi dea o șansă, pentru că este cel mai bun serial pe care l-am văzut anul ăsta. De citit vă recomand ”The fifth science” de Exurb1a – o colecție de povestiri SF despre un univers în care conștiința e un concept fizic, ca gravitația și undele electromagnetice – la fel, cea mai bună carte citită de mine anul acesta.

Mulțumesc încă o dată pentru oportunitatea de a răspunde la întrebările tale piperate și urez tuturor sănătate și să descopere povești cât mai frumoase.


 Mulțumesc de răspunsuri!

Dacă v-am convins, dați un click pe link și aflați mai multe despre cărțile din seria Pene.


Comentarii

Postări populare