Karma vaselor murdare

Cuvântul Karma îl veți întâlni în mai toate cărțile mele. De ce? Cred cu tărie că păcatele din viețile anterioare mă urmăresc și mă pedepsesc în actuala existență.

Hai să vă zic de ce cred asta, dar sunt vorbă lungă, așa că n-am să intru direct în subiect.

Știți încăperea aceea în care ne relaxăm, noi românii, după o zi de muncă? Spațiul care miroase a acasă și vă dă bună dispoziție, camera în care primiți musafiri și în care vă petreceți mare parte din timpul liber? Dacă v-ați gândit la sufragerie, ei bine, ați greșit!

Bucătăria, fraților. Acolo miroase a plăcinte și a cafea, acolo fumați (cei care fumați) o țigară în liniște și savurați un pahar de vin, în timp ce blestemați ziua de luni și pe ăl de-o inventat-o. 

Mi-am dorit dintotdeauna o bucătărie spațioasă, în care să pot găti și prăjituri în voie, și o mașină de spălat vase care să îmi ușureze munca. Mi-am îndeplinit acest vis atunci când ne-am mutat la casă, am luat și mașină de spălat vase (cei mai bine investiți bani ever - credeți-mă pe cuvânt), dar vasele murdare tot se strâng. Mormane de vase împodobesc chiuveta și blatul în timp ce mașina spală în neștire farfurii, pahare, oale și tigăi. Acum termin de spălat și, peste nici juma' de oră, mormanele nou formate îmi fac cu ochiul invitându-mă să le scap de grăsime și resturi de mâncare.

Îmi aduc aminte că spălam vasele în lighean atunci când trăiam la țară. Mai apoi, când m-am mutat în Austria, am lucrat în numeroase bucătării și localuri unde se strângeau numeroase vase de spălat și pahare de lustruit (recunosc că ăsta era unul dintre motivele pentru care mâncam, preponderent, fast-food). Aveam mereu mâinile roșii și iritate de la atâta spălat, șters și lustruit (am încercat să spăl farfuriile și cu mănuși, asta până am spart și plătit câteva, fapt ce mi-a știrbit considerabil din salariu).

Frațilooor! Nu pot scăpa! Karma vaselor murdare mă urmărește peste tot. Face ce face și tot mă găsește, blestemata!

Ar mai fi faza cu cactușii, pe care o puteți regăsi și în carte, tocmai de aceea mă țin la distanță de plantele alea înfiorătoare (mai mult ca sigur am înecat un cactus într-o viață anterioară, sau ceva de genul ăsta).

Dacă și voi aveți o problemă cu doamna Karma, citiți Dama de pică și ignorați această problemă, măcar pentru câteva ore. Click pe link, dragilor!

Comentarii

Postări populare