Măr cu biscuiți

 

După ce v-am pus glicemia literară la încercare mi s-a făcut și mie poftă de dulce, așa că am dat iama în bucătărie și, descoperind că n-am nimic (da' nimic, frate!) prin dulap, am zis să-mi potolesc papilele gustative cu desertul copilăriei - măr cu biscuiți.

Și în timp ce molfăiam eu de zor la niște biscuiți, pe care i-am găsit rătăciți printr-un sertar obscur (va jur că mi-e și teamă să citesc data de expirare), mă trezesc cu un mesaj (nu spun de la cine că se prinde el singur) întrebând dacă am văzut cutare postare de la cutare blogger (să ne înțelegem, eu nu prea urmăresc bloggerii, gen, fiecare cu pizda mă-sii). Zic "Nu. De ce? Era despre cartea mea?" 

Nu era despre cartea mea, frate, nici despre o carte pe care am recomandat-o eu nu era. Era cartea unei autoare străine, dar nu asta e problema. Problema a apărut în momentul în care persoana care mi-a semnalat "incidentul" s-a arătat indignată de lipsa de decor a pozei, sau de faptul că se vedeau oalele din bucătărie, undeva într-un colț. Jur că mi-a rămas un colț de biscuite în gât.

Fraților, vă spun și vouă ce i-am spus și respectivului. "Să zicem mersi că citește! Să zicem mersi că mai și recomandă altora!" 

Nu toată lumea se pricepe la făcut poze și nici nu trebuie. Dacă aș vedea cartea mea într-o poză făcută nașpa, m-aș bucura enorm pentru că cineva a cumpărat cartea, a citit-o și acuma' o recomandă. Intenția contează.

Bucurați-vă când vedeți în jurul vostru, sau în spațiul virtual, oameni care citesc. Înseamnă că o carte a reușit să mai salveze un suflet. Înseamnă că un autor a mai vândut un exemplar. Înseamnă că o poveste frumoasă a ajuns la încă o inimă.

Nu vă mai opriți la căcaturi din astea, că, vezi domne', poză, că decor. Faptul că cineva mai citește în ziua de azi este o minune, când lumea este sufocată de miliarde de gadget-uri, de Tik-Tok și Onlyfans.

Poate, citind o carte, s-a mai creat o mică încrețitură pe creierul neted al cuiva, poate că, citind o carte, cineva a trecut peste o depresie, poate că, citind o carte, a mai învățat o regulă de gramatică, sau a înțeles unde se scrie "â" în cuvânt și de ce. 

Dacă poza făcută prost a unei cărți bune ne mai salvează de "partikip" și "ce faki iubit-o", atunci eu sunt mai mult decât fericită, sunt de-a dreptul în extaz!

Citiți, fraților!

Dar, până una-alta, citiți Dama de pică.

Și fiți cool, lăsați ura și bârfă de-o parte. Zău că nu vă ajută cu nimic. Nu vă fac nici mai frumoși și nici mai deștepți.


Click pe link, dragilor!

Comentarii

Postări populare