Secretele lui Caro... rămân secrete

Mi-am mai găsit o soră de suflet. Caro este zodia Gemeni, ca și mine, iubește pastele, caramelul sărat și tatuajele, ca și mine și are o pasiune pentru motociclete. Da, ați ghicit, exact ca și mine! 💗

Hai să vedeți cum a răspuns Caro întrebărilor mele.


Bună Caro. Îți mulțumesc că ai răspuns provocării  și sper să te distrezi răspunzând întrebărilor mele, dar spune-mi mai întâi câte ceva despre tine.

Bună! Cu drag!

Sinceră să fiu, nu sunt prea bună la partea aceasta, dar voi încerca. Sunt mamă a 3 prichindei neastâmpărați, dar care îmi fac viața mai frumoasă cu fiecare zi care trece. Sunt un Geamăn nebunatic, sufletist și optimist, căruia îi place să citească atunci când îi permite timpul. Iubesc să creez povești care au un gram de realitate strecurată printre ele. Ador pastele, caramelul sărat, tatuajele și mai nou motocicletele (nu, nu am una, dar mi-ar plăcea să mă pot plimba măcar odată cu așa ceva. 😊


Recunosc că eu (femeie de 35 de ani) am fost nițel îndrăgostită de Augustin Ozera. Spune-mi ce planuri ai pentru povestea lui și a Christinei. Știu că seria Iubirea mi-a salvat viata va fi reeditată la o nouă editură, acolo unde ai publicat și Infernul Pasiunii.

Oh, suntem de-o vârstă 😀

Am planuri foarte mari în legătură cu povestea Christinei și-a lui Augustin, însă toate se vor concretiza la anul, pentru că până atunci voi da tot ce-i mai bun din mine că să aduc povestea în cea mai bună formă a ei. Noua variantă va fi publicată la editura Vesper Books sub un alt titlu și coperți noi, atât pot să spun, deoarece surprizele vreau să le las pentru când va fi momentul ca să le dezvălui.


Ce alte minunății literare mai ai în plan?

În prezent lucrez la volumul 2 din Infernul Pasiunii, însă mai am și alte povești începute în word.

 

De ce ai ales să scrii sub pseudonim? Este o modă sau o metodă de a-ți păstra adevărata identitate secretă?

Nu e chiar o identitate secretă, deoarece numele meu real este Carolina și doar Hills este pseudonim.

 

Cu ce personaj fictiv (din orice carte sau film) te identifici cel mai mult? De ce el/ea?

Ăm... probabil cu personajele mele, deoarece în fiecare din ele am pus o bucățică din mine.

 

Care este primul lucru pe care îl faci când te plictisești?

Nu prea am timp să mă plictisesc. Cei mici mă țin în priză tot timpul, munca, treburile casei, în timp ce drăcușorii de pe creierul meu continuă să-mi stimuleze imaginația.


Care este plăcerea ta vinovată?

Nu cred că am una, sau poate că am, însă nu-mi vine nimic în minte.

 

Este ceva ce ai dori să adaugi? Ce le transmiți celor ce citesc acest interviu?

Să aibă încredere în ei și în tot ceea ce fac și să nu se dea bătuți oricâte obstacole li se vor pune în cale.

 

Mulțumesc de răspunsuri!

Cu mare drag! Mulțumesc și eu!

 

Puteți în lumea lui Caro cu un simplu click pe link. Click pe link, dragilor!


 

Comentarii

Postări populare