Terapie senzuală - Colecția mea Hot

Această carte a fost cea care m-a adus în Universul Editurii Petale Scrise, fără să bănuiesc măcar că, la nici un an distanță de lecturarea acestei povești, voi ajunge să public propria carte la aceeași editură.


De o senzualitate absolută, cartea scrisă de Nadia A. Linette te introduce în lumea interesantă a Melaniei, psiholog care tratează, prin metode mai puțin tradiționale, problemele de cuplu. 

Iubesc cărțile erotice care au la bază o poveste frumoasă, iar adevărul este că Melania își tratează pacienții, dar, în același timp, încearcă să scape de propriile poveri sufletești.

Practica ei mai puțin întâlnită atrage curiozitatea lui Ovidiu, un avocat de succes, un tip șarmant, dar arogant prin șarmul său, care o acuză de înșelătorie, mânat de propria neîncredere în viitoarea lui cumnata și în femei în general.

Ador descrierea pe care Melania i-o face lui Ovidiu. Închizi ochii și aproape că îl ai pe acesta în fața ochilor.


"Privesc încurcată bărbatul din fața mea, care mă înfruntă provocator. Îi fixez acei ochi de un albastru intens, care m-au impresionat din prima clipă, asemeni celor ai lui Andrei, care din primul moment m-a privit cu aroganță. Aceiași ochi care, acum, înaintea mea, își revarsă disprețul în primul rând față de femei, la modul general, apoi față de mine, în mod particular. Pe când Andrei e un băiet brunet, seducător, fratele său e blond ca acei zei olimpieni perfecți, care niciodată nu ar privi de la egal la egal un biet muritor."


Ce nu se aștepta Ovidiu, în schimb, era să fie atât de atras de cea pe care o disprețuiește din adâncul sufletului. Acesta trece prin tot felul de stări, de la negare, la ură, la furie, ajungând, în cele din urmă, să cadă pradă tentației pe care această femeie misterioasă o reprezintă și să încerce să o cucerească. (cred totuși că vrea să o învingă și pe tabla de șah - tipa i-a zdrobit orgoliul ca pe o cireașă amară)


"Îi privesc trupul atât de feminin. O doresc! Vreau să o ating, să o simt una cu mine, să mă adâncesc în ea, să îi ascult gemetele de plăcere. Și fiecare clipă în care îmi rezistă îmi face agonia mai dureroasă."


Înțelegând că Melania nu va fi o pradă ușoară, așa cum a crezut el la început, Ovidiu încearcă să afle cât mai multe lucruri despre frumoasa psiholoagă, ajungând într-un final la prietenul, mentorul și confidentul acesteia, Boris (terapeut și maseur mai altfel). De aici, lucrurile încep să se precipite.


"Oare și ei îi face ce mi-a făcut și mie? Nu e de mirate că tipa nu mai vrea nimic de la pacienți! O dată pe săptămâna la Boris și ți-ai rezolvat toate problemele! Ah, și zicea că asta e soft! Oare până unde merge la hard?"


Știu că acum mai mult v-am ațâțat decât să vă lămuresc dar, tot ce va pot promite este că veți fi surprinși, veți simți suspansul la cote alarmante, veți citi cu un nod în gât, veți roși la erotismul pe alocuri subtil, pe alocuri hard, veți lăcrima puțin, dar veți și zâmbi.

Dacă am reușit să vă stârnesc curiozitatea, lăsați pudoarea la o parte și citiți cartea. Terapie senzuală este un altfel de erotic. Vă las pe voi să descoperiți cât de altfel.


Click pe link, dragilor.


Comentarii

Postări populare