Un horoscop ratat

Vă spuneam săptămânile trecute despre horoscopul pe care îl citesc dimineața pe budă. Azi l-am ratat, că, deh, treabă multă pe juma' de glob. Intra compania în colaps general dacă nu mă trezeam eu la șase pentru a-i calma pe chineji. Nu asta contează, în fine.

Acum douăj' dă minute fac o pauză de țigară și zic, hai, frate, să verific e-mailul personal, că m-am crucit destul la ăl de muncă. Poate am primit și eu ceva oferte de cărți faine, mai o haină, mai o gheată, mai un accesoriu, că vine iarnă grea și îngheață neuronul fără căciulă groasă. Din astea, cunoașteți povestea.

Ce să vezi? Primul mail din lista de necitite este ăl cu horoscopul. M-a dat pe spate de la titlu: Zi bună pentru a te relaxa. Mă, s-o ia boala de zi de relaxare! Eu abia mă mai mișc, trosnesc din toate încheieturile și nu-mi mai simt juma' de bucă de la statul pe scaun în fața calculatorului și ăștia cică e o zi numa' bună de relaxare! Ce proastă am fost io că nu am citit horoscopul de dimineață. Știam și io, dracu' că azi tre' să mă relaxez! Cătălinooo, vacă încălțată ce ești! Și tu ai muncit ca fraiera până acuma!

După vreo câteva minute răcorite intens cu înjurături din belșug, trec peste nepotrivirea titlului cu situația din teren și dau să citesc conținutul. Cică "seara poate veni cu câteva oportunități frumoase de avansare pe plan profesional." Auzi, tu, Cătălinooo! Te avansează bărbatu' din dotare de la bucătăreasă la Manager de Bucătărie! Și îți pune pe umăr, pe post de trese, trei abțibilduri cu tigăi aurite. Tot a prăjeală vei mirosi și tot tu vei spăla vasele, dar ce ai tu pe umăr nu mai are nimeni! 

Stați așa, că n-am terminat! Mai este! "Universul face un pas în spate și ne spune că depinde doar de noi cum controlăm furtunile interioare și ce direcție stabilim pentru ele." Normal, dracu', că face Universul un pas în spate, vă spun eu că mai are nițel și o ia la goană dacă mă uit urât spre el. O să și-o ia Universul ăsta dacă mai naște idioți care trimit astfel de căcaturi pe mail!

"Astăzi stările noastre de spirit ne pot duce în direcții diferite." Da, așa s-a întâmplat, azi curul mi s-a lipit încăpățânat de scaun, în timp ce mintea mea își făcea, apoi își desfăcea bagajele pentru Bălăceanca la fiecare juma' de oră.

Pfoai! Da' ce m-am relaxat azi!
Vreți și voi relaxare? Puneți mâna și citiți Dama de pică! Click pe link, relaxaților!

 

Comentarii

Postări populare