Unless You - O limonadă literară

Aș fi vrut să compar cartea asta cu o cofetărie, dar la mine în casă rar găsești dulciuri (care oricum nu ar rezista până în punctul de a ajunge în poză). Citind-o pe Mona Issa ți se face poftă de dulce, pentru că întâlnim la tot pasul comparații ispititoare ca "vată de zahăr", "Miroase a acadele" sau "pepeni galbeni".

Unless you (Young adult - Comedie romantică) este o carte mai fresh decât o limonadă proaspătă, iar povestea lui Dhalli și a lui Vayne este numai bună de citit după o săptămâna grea, când ai mare nevoie de relaxare, umor și nițel sirop - if you know what I mean. 😋

"Cine de pe planeta asta mai vrea îmbrățișări în metrou, iar apoi plătește pentru asta ca pentru un favor sexual? Mda, demență severă combinată cu aroganță maximă."

Avem parte de două personaje aparent total diferite ce se ciocnesc ca două bomboane dementă/e (Na, că m-am molipsit și eu!). Înfumuratul Vayne, plin de tatuaje, mezinul unui mare om de afaceri, și Dhalli, fata împiedicată, un fel de "Denis pericol public în varianta feminină", care lucrează ca asistentă și își ocupă timpul liber cu ajutorarea celor în nevoie.

"În ultimele zile am încercat să nu mai fac nimic. Am fost la muncă și atât. Mi-am dat seama că este cel mai sănătos așa. Nici măcar la cumpărături nu am ieșit. Și a funcționat. Nici un dezastru nu s-a mai apropiat de mine, sau n-a mai avut loc din cauza mea. Deci omenirea se bucură, în sfârșit, de ceva bun: absența mea."

Trebuie să menționez faptul că Dhalli este păzită de o armată de băieți: chipeșul Sam(colegul ei de apartament - pe care aceasta l-a băgat în friendzone fără drept de apel) și cuplul minune Luke și Leon (pe care fata a reușit să îi cupleze în camera de urgențe a spitalului), o gașcă pestriță ce împiedică dezastre și vindecă inimi frânte.
Am adorat descrierea lui Sam, așa că o voi reda aici ca să muriți și voi de râs.

"E un newyorkez veritabil, o capodoperă rezultată după ce Empire State Building a căzut cu vârful între picioarele Statuii Libertății."

Ce ziceam? Mori de râs, îți descrețești fruntea și faci febră musculară la abdomen. Pe bune, ai numai de câștigat!

Avem parte de scene delicioase: întâlnirea ratată dar atât de romantică a celor doi, scena din biroul lui Moore senior (nu v-o zic, sâc!), gelozia lui Vayne atunci când Dhalli hotărăște să își recucerească fostul iubit, pe nesuferitul Kevin. 
Nici prea multe nu vreau să vă spun, pe urmă mă acuzați de spoiler cu premeditare. Tot ce rămâne de făcut este să dați voi, frumușel, click pe link și să plasați o comandă rapidă pe Site-ul Cassius Books.

Hai, luați de citiți!

PS: Dacă leșinați de râs sau de poftă să nu mă băgați pe mine la înaintare. Eu v-am avertizat.



Comentarii

Postări populare