Încă una de la astre

Ora 8:39 AM, marți, 2 Noiembrie 2021 (am o scuză; abia acum am citit emailul care, ce să vezi, a ajuns cumva în folderul spam). Trebuie să țin minte bine data asta și s-o încercuiesc cu roșu în calendar. Este ziua în care deștepții de la horoscop mi-au dezvăluit însemnătatea ascunsă a astrelor: "Ai planuri mărețe".

Hai, pe dracu'! De ce nu ziceți bă' băieți pe aia dreaptă? "Cucoană, te gândești la baia aia cu spumă pe care te chinui să o pui în aplicare de acum juma' de an și un pic, dar o tot amâni.", sau, "Gospodina lu' Plachie, mai spală și tu perdelele alea că din albe au devenit gri!", sau "Bagă-te la o dietă altfel n-ai să ajungi niciodată o schiloadă cu țâțe mari, așa cum vezi pe la TV! (țâțe mari am, schiloadă n-am să fiu niciodată, dar s-o ia dracu de modă'), sau, mai bine, "Cătălino, pune mâna și mai scrie și tu la cărțile alea că așteaptă oamenii după tine! Ție chiar nu ți-e rușine?".

Vă jur că sunt cea mai dezordonată persoană pe care o știți, dar sunt al naibii de organizată în dezordinea mea. Fiecare fir de praf are locul și menirea lui, orice hârtiuță de pe podea conține secrete numai de mine știute (câteodată până și eu uit ce vor să însemne trei cifre mâzgălite pe un crampei de foaie). Biroul mi-e o învălmășeală de agende, rujuri, pixuri, semne de carte, pungi de snacks-uri, jucării de-ale fie-mii; ce să mai, vrute și ne-vrute găsești în camera în care îmi petrec mai mult de jumătate de zi. Să mai zic de cele două rafturi ticsite cu sute de cărți, pe cate două rânduri? :) Nu vă zic, că pe urmă deveniți geloși!

Planuri mărețe, auzi tu la ei! Cel mai cel plan al meu a fost să public o carte, apoi am upgradat planul la "mai multe cărți". Următoarea la rând este Mia. Știu că unii abia o așteaptă, la fel și eu, dar până atunci citiți Dama de pică, doar așa, pentru a prinde gustul lecturii marca Pană.


Click pe link, dragilor!

 

Comentarii

Postări populare