Reclame idioate

 În copilărie obișnuiam să mă mă uit la o emisiune pe TVR, prezentată de Andi Moisescu, Marca înregistrată parcă se numea. Avea emisiunea asta o rubrică intitulată Devoratorii de publicitate în care erau prezentate și disecate câteva spoturi publicitare, rubrică ce mi-a alimentat pasiunea pentru publicitatea bine gândită. Mai apoi, ani la rând, mi-am târât soțul la Noaptea devoratorilor de publicitate, privind cu drag ce fac alții și noi nu.


La noi reclamele TV se împart în două categorii: De prost gust și De-a dreptul idioate.


O mai știți pe aia cu "Hemoro Easy face bine"? Eu pe aia am încadrat-o, fără drept de apel, la "De prost gust" și, chiar dacă s-a vrut amuzantă, n-a reușit decât să facă produsul de râs (nu contest calitatea produsului, dar frate, pe bune?).



În categoria "De-a dreptul idioate" sunt atât de multe, încât mi-ar fi imposibil să enumăr măcar un sfert, dar îmi vine în minte o reclamă la absorbante, în care o tipă, îmbrăcată în pantaloni albi, se roagă să nu observe iubitul că e pe ciclu. Așa, și? Dacă observă, ce? Ca bărbat, ar trebui să știe, în pana mea, cum e construită o femeie, să știe că, o dată pe lună, things get bloody and messy. Dacă nu știe, e un mare bou! Iar pentru asta jur că nu-mi cer scuze. 

Și, fie vorba între noi, care femeie normală la cap se îmbracă în pantaloni albi, dacă știe că e pe ciclu sau că acesta trebuie să apară?


De unde am scos-o pe asta cu reclamele? Mă uitam aseară la știri și, în pauză publicitară, a văzut fie-mea o reclamă la un anume produs și mi-a spus cu  o voce foarte serioasă: "Mami, avem și noi nevoie de asta!" I-am explicat copilei că avem produsul acela, doar că în altă variantă, una no-name, dar care face fix același lucru la juma' de preț. 

Va zic o chestie, feriți-vă copiii de reclame idioate și de prost gust. Se vor trezi într-o zi cu un dulap plin cu chestii de care nu au nevoie, dar pe care le-au cumpărat impulsiv la îndemnul reclamelor de genul celor enumerate mai sus.


Ah, nici reclamele de la radio nu-s mai strălucite, dar despre ele vom vorbi altă dată.

Până atunci, citiți Dama de pică și aflați de unde mi se trage sarcasmul. :)


Click pe link, dragilor!


Sursa foto: @iloveadvertisement 

Comentarii

Postări populare