La revedere, 2021

 Poate vă întrebați ce a fost cu mine în ultimele zile de nu am răspuns la niciun mesaj și nu am postat nimic. Vă promit că nu sunt nici nesimțită, nici aroganță și nici n-am murit subit. S-a gândit minunatul algoritm al lui Zuc cel Omnipotent și Omniprezent că aș avea nevoie de o pauză și mi-a dat-o. Mi-a dat-o la gioale adică! Mi-a dat de m-a julit. Adică m-a blocat iar pe nedrept și fără drept de apel. Vă jur că dacă mă știam vinovată plecam capul și tăceam dracu' din gură. Dar nu sunt. Vinovată adică.

Noroc că mi-a dat și mie voie acum să vă fac o urare (mă gândesc serios să vă fac o urare de "La mulți ani!" și pentru 2023, că nu se știe cum mă blochează ăștia iar de îmi fiut din nou fengșuiu' și mă trezesc iar cu leucoplast la gură). 


Mulți l-au înjurat pe 2021 mai ceva ca la ușa cortului și jur că îi înțeleg, dar pentru mine anul ăsta a fost, cu mici excepții, unul aproape perfect. Și nu, nu am stat degeaba și nici n-am întins mâna. Am muncit de două ori mai mult decât în mod obișnuit, dar rezultatele s-au văzut, zic eu. Am avut parte și de câteva surprize frumoase (gen o cerere în căsătorie la telefon, din carantină), am cunoscut oameni minunați și am demarat proiecte de care nu m-aș fi crezut vreodată în stare. Am publicat o carte, am scris alte două și am început alte trei. 

Mă uit în urmă și îmi dau seama , scriind aceste rânduri, că am avut parte de un 2021 UAU. Îl aștept pe 2022 cu nerăbdare și emoție, gândindu-mă la următoarea carte pe care o voi putea ține în brațe și la alte surprize care mă pândesc.

Probabil că sunteți cu juma' de sarma între măsele acum și nu aveți chef de un text mai lung (nu vă ghiftuiți prea tare în noaptea asta ca să nu aveți nevoie de Sfântul SMURD înainte de Sfântul Vasile). Mă opresc imediat, dar nu înainte de a vă ura un An Nou așa cum vi-l doriți. Urmați-vă visul și, măcar din când în când, lăsați-vă surprinși de cât de prietenoasă poate fi Karma dacă nu o călcați pe coadă.

La mulți ani prieteni, oameni dragi, scriitori și cititori de-o potrivă!


Vă iubesc!



Comentarii

Postări populare