Rodica Maria Mijaiche - Pasiuni de autor

 Sincer, atunci când Rodica a acceptat acest interviu, mă așteptam la altceva, mai ales pentru că ea, în ochii mei (și poate nu doar în ai mei) este o autoare de succes. Am găsit în schimb tone de modestie nedisimulată ( Rodi, fato, ești prea modestă pentru lumea asta!) și sinceritate cât cuprinde.

Sunteți curioși să o cunoașteți mai bine pe autoarea seriei Pasiuni? Hai să vedeți cum a răspuns întrebărilor.

 

Îți mulțumesc pentru că ți-ai rupt din timp și ai acceptat să faci parte din acest proiect. 😊 Spune-mi mai întâi câte ceva despre tine.

Îți mulțumesc pentru această minunată inițiativă de a aduce autorul român în atenția cititorilor din România.

Pe lângă pasiunea mea pentru scris, (care a devenit încet, încet, un al doilea job,😉) lucrez într-un birou notarial. Destul de realist față de ceea ce scriu, știu.

Vorbește-mi acum despre cărțile tale. Ce trebuie să știe cei care nu te-au citit încă?

Iubesc fiecare roman pe care l-am scris, iar asta cred că se simte în fiecare filă. Celor care nu au citit niciuna din cărțile mele le promit că nu o să regrete dacă se hotărăsc să pătrundă în micul univers creat de mine. Sunt povești de viață, piperate cu intrigă, răzbunare, suspans, dar mai ales sunt povești de dragoste. Sunt convinsă că cititorii vor găsi că măcar una dintre cărți este o lectură pe gustul lor.


Am iubit Seria Pasiuni încă de la primul volum. Cum ai ajuns să o scrii și cum a fost primită de cititori?

Mulțumesc mult. 😍 Seria Pasiuni nu era de fapt o serie, ci trebuia să fie un roman de sine stătător. Țin minte că era o seară călduroasă de vară și ascultam melodia Yes Boss a celor de la Hess Is More și brusc, în mintea mea a început să se contureze ceea ce la scurt timp a devenit primul volum al unei serii. Am scris cartea, iar când am terminat, mi-am dat seama că nu poate fi gata, așa pur și simplu, nu era de fapt finalul poveștii. Erau prea multe personaje care de abia așteptau să-și exprime trăirile. Și așa s-a născut o serie, Seria Pasiuni.

Această serie a fost primită foarte bine de public, iar cererea a fost mult peste așteptările mele, lucru care mă bucură nespus și sunt mai mult decât recunoscătoare celor care mi-au citit cu așa mare aviditate și apreciere romanele.

 


Cum crezi că se descurcă piața de carte în România zilelor noastre?

Este adevărat că mai avem mult până să ajungem la performanța piețelor internaționale, dar eu sunt încrezătoare.


Ce înseamnă pentru tine sintagma “autor de succes”?

Probabil, mulți consideră că “autor de succes” înseamnă celebritate și bani, dar pentru mine a fi de succes ca autor este să reușești să ajungi la sufletul oamenilor cu scrierile tale.


Dacă ai putea adăuga un cuvânt în dicționar, ce ar fi și cum ar fi definit?

Din fericire, dicționarul nostru are destule cuvinte. În schimb, mi-aș dori ca unul dintre acestea să fie mai mult simțit: empatia. Trăim într-o lume destul de egoistă, în căutare de satisfacere rapidă a plăcerilor și cu prea puțin simțământ, o lume superficială.

Care este cea mai mare nebunie pe care ai făcut-o vreodată?

Să mă avânt în lumea necunoscută și plină de aventură a scriitorilor.


Care a fost ultimul cadou pe care l-ai făcut cuiva?

Nu pun preț pe lucrurile materiale, deși obișnuiesc să fac cadouri foarte des celor pe care îi iubesc, dar cred că cel mai valoros cadou este timpul de calitate petrecut cu cei dragi.


Un gând de încheiere? Ce ai dori să le transmiți cititorilor acestui interviu?

Ca de obicei, vreau să le mulțumesc tuturor pentru susținerea continuă și să le promit că aventura continuă! Mii de pupici, tuturor! 🥰


Mulțumesc pentru răspunsuri!

 

Nu uitați, dragilor, cărțile ei pe puteți găsi pe Site-ul Librex si au niște prețuri uau!

Comentarii

Postări populare