Micul meu secret păcătos - Adrenalină pentru o inimă amorțită

Nu poți! Deci, nu poți să mi-l fluturi pe Tom Hardy pe la nas și eu să rămân impasibilă. Nu! N-ai cum! Până și domnul Pană știe despre slăbiciunea mea pentru băiatul ăsta născut, culmea, la o zi distanță de cel ce-mi este soț.
Asemănarea lui Andy cu Tom nu doar că a pus gaz pe foc, dar mi-a aprins și mintea și călcâiele. 🤣
Am tras de cartea asta vreme de trei zile, asta pentru că bunătățile se savurează pe-ndelete. Nu mai voiam să se termine, dar presupun că Andy va avea un rol important în povestea lui Darius, fratele Deei. Adică eu doar presupun că Hanna va scrie o carte și despre băiatul ăsta dulce.

„În viață, când îți setezi un țel, nu renunți la el până nu îl atingi. Nu începi o treabă, doar ca să o lași neterminată.”

Ok, dar să revenim la Andy, prietenul și partenerul de afaceri al lui Cristi (bunăciunea din prima carte cu vecini unul și unul). La venerabila vârstă de 42 de ani, consideră că inima există doar pentru a pompa sânge în creier sau în cealaltă parte cu care gândesc bărbații cel mai adesea. Nu și-a găsit iubirea vieții până la douăzeci și ceva de ani, înseamnă, spune el, că aceasta nu există. Dar își dă seama că femeia care să îi pună capac nu se născuse încă, pentru că, ce să vezi, începe să tânjească după ochii azurii ai Deei, fiica de doar 19 ani a prietenului său.

Aflăm și că Deea este îndrăgostită de golanul afemeiat și vulgar încă de pe la 14 ani, atunci când acesta i-a arătat cealaltă față a sa, blândă și sensibilă.

"Bea, fumează, schimbă femeile ca pe șosete și se debarasează de ele cu o indiferență crasă.
Înjură mai urât decât un birjar, e arogant și nepoliticos, dar arată precum un zeu. Trup perfect, ochi pătrunzători, brațe groase ce scot în evidență tatuaje și mers de prădător. Și este conștient de fiecare atu în parte.

El are patruzeci și doi de ani, iar eu, nouăsprezece și sunt îndrăgostită de acesta din prima clipă în care l-am văzut. Dar oare va reuși să mă vadă ca pe o femeie sau voi rămâne veșnic fiica prietenului său cel mai bun?
Nu știu ce va urma, dar sunt decisă să îi demonstrez că nu mai sunt copila timidă de paisprezece ani care se rușina atunci când el venea în vizită. De data asta, vreau să îl fac să vadă dorința care a mocnit în mine în tot acest timp.

Chiar și soarta zâmbește în fața planului meu, pentru că totul e mai ușor când Andy se mută în cartier și devenim… vecini."

Blând și sensibil pe dracu'. Posesor de mușchi definiți, limbaj colorat, tatuaje nenumărate și pierce-uri prin cele mai indecente zone, Andy este personificarea păcatului.
Dar și păcatul însuși are parte de surprize atunci când micuța Deea (care, culmea, între timp a devenit o femeie superbă) îi declară sus și tare că îl vrea, fie chiar și pentru o noapte.
Andy uită de tot și toate în prezența fetei, inclusiv de loialitatea față de Cristi și respectul pentru familia acestuia și, cu toate că este conștient că trebuie să își țină prințul în pantaloni, vă dezvălui aici și acum că nu o face.

Remușcările îl frământă mai ceva ca pe aluatul de cozonaci, dar nu poate rezista planului atent ticluit de micuța Andreea și de fratele ei Darius. Vă jur, copiii ăștia doi îl fierb pe "bătrânul" Andy la foc mic, până el, săracul, ajunge să treacă peste toate principiile și să și-o  însușească pe fată, aruncând-o pe un umăr ca omul din peșteră. 

„– Acum fugi la duș, pregătește-te, fă-te frumoasă, că ieșim în club și umplem rețelele sociale cu poze și filmulețe cât mai discrete și misterioase, despre cât de bine se distrează frații Diaconu la munte, în timp ce alții se ascund de ploaie pe la mare.”

Dar partea mai grea apare când el, bărbat în toată firea, nu poate recunoaște dragostea nici măcar atunci când îl ciupește de nas.

Dacă sunteți curioși de comportamentul belicos al renumitului prinț, de cum reușește Deea să îi fure mințile și inima afemeiatului Andy ori de cum decurg lucrurile într-o relație atunci când intervine o diferență mare de vârstă, citiți romanul Micul meu secret păcătos, semnat Hanna Lee.
Îl găsiți numai pe site-ul editurii Vesper Books, iar eu vă promit că merită fiecare leuț.



Comentarii

Postări populare