Euforie viciată - Un bărbat și o femeie nu pot fi doar prieteni

Aris și Edith sunt, de 22 de ani, cei mai buni prieteni. Practic și-au petrecut toată existența împreună, făcându-și confidențe și cunoscându-și toate secretele... De fapt, aproape toate secretele.


"Sunt trei reguli în care Edith și Aris cred cu tărie.

1) Ei doi sunt doar prieteni.

2) Filmele sunt doar filme.

3) Un bărbat și o femeie nu pot fi doar prieteni.

Cu siguranță, regula numărul trei este în totală contradicție cu regula numărul unu, dar ei doi au o explicație. Nu e un adevăr dacă nu îl spui cu voce tare.

Totuși, o vacanță în Hawaii scoate la iveală sentimente reprimate, laolaltă cu mici secrete și dorințe ascunse, motive care îi vor  determina să nu mai joace după regulile în care credeau atât de tare. Poate că Aris și Edith sunt cei mai buni prieteni, dar sunt și cei mai mari mincinoși."


Edith este îndrăgostită de Aris încă de la 16 ani, dar relația lor de prietenie a fost prea importantă pentru a da curs a ceva ce ar fi putut-o strica. Sentimentele lui Aris au mai așteptat un an, dar apoi au început în forță, acesta încercând fel și fel de tertipuri pentru a-i strica acesteia toate întâlnirile. Dorind să-i smulgă cel mai mic gest de gelozie, Aris se aruncă în brațele fetelor, devenind un adevărat tânăr don-juan, neștiind că si ea îl iubește și încearcă să-și reprime toate sentimentele.


În cele din urmă Aris renunță la a mai încerca și începe o relație cu frumoasa și furtunoasa Simone, chiar dacă are mereu impresia că ceva lipsește. Ceva important. În ciuda acestui fapt, cei doi se logodesc (în condiții îndoielnice, ce-i drept).


Edith suspină în secret după prietenul ei, dragostea vieții sale care se va căsători curând, și încearcă să își găsească o pasiune, ceva la care să exceleze, ceva care să o facă să uite de Aris. Se apucă până și de olărit, în speranța că frământarea lutului o va scăpa de gânduri.


"O iubeam pe Edith mai mult decât își putea închipui și aș fi reușit să continui prin viață fără să îmi fie iubită, însă nu mă vedeam nicăieri fără ea ca și prietenă. Ziua în care am întâlnit-o pe Simone a fost momentul în care am renunțat să mai sper la Edith dintr-atât de multe motive, încât m-au propulsat direct între cracii brunetei cu trup de manechin. Și nu am mai ieșit de acolo. Era cald. Era bine. Era comod.

Era tot ce nu aveam nevoie să fie și totuși acceptam."


Asta până în momentul în care, cu câteva zile înainte de Crăciun, se trezește la ușă cu Aris. Un Aris supărat, cărând după el două trolere și anunțând despărțirea de logodnica dornică să întâlnească și alți bărbați.


Totul începe să devină palpitant în momentul în care tânărul îi propune Edithei să meargă cu el în vacanță din Hawaii pe care o achiziționase pentru cele zece zile romantice alături de Simone (vorba aia, nu-i pentru cine se pregătește, ci pentru cine se nimerește). 


"— Edith, trebuie să vorbim despre sărut, încep să spun cu o voce sugrumată. Nu am gândit când am făcut-o, recunosc șovăitor, fiind temător de reacția ei.

— Stai liniștit, Aris. Nu a fost ceva care să mă dea pe spate.

Ridică nonșalantă din umeri și intră în lift.

De ce o simt ca pe o provocare?

— Să înțeleg că a fost plictisitor, constat și intru în lift peste ea.

Mă așez drept în fața ei și se dă înapoi, punând distanță între noi, dar o anulez imediat, cu un simplu pas.

— Trebuie să remediem cumva situația, fiindcă nu mi-ar plăcea să crezi că ai plecat în vacanță alături de un tip plictisitor."


Odată ajunși pe insulele însorite, Edith îi mărturisește lui Aris că este virgină și că vacanța ar fi momentul propice de a scăpa de acest impediment, iar el, idiotul, încearcă să o arunce în brațele altuia. Eu în momentul ăla l-aș fi altoit pe bleg, dar în sfârșit. Și-a luat-o cu vârf și îndesat, chiar și mai mult.


"Tot ce e important e în privirea mea. 

Da. Aceia sunt ochii ei."


Vă spun sincer, mi-a lipsit profunzimea obișnuită a scriiturii Florentinei Pandelea. Nu prea am găsit stilul cu care m-a obișnuit autoarea, iar asta a fost oarecum deranjant si dezamăgitor, dar a compensat cu pagini întregi de scene fierbinți și erotism fără perdea (aviz amatorilor).


Dacă sunteți curioși de povestea celor doi și doriți o lectură 18+, ușoară, lineară care să nu vă provoace prea multe bătăi de cap, atunci Euforie viciată este scrisă special pentru voi.


O găsiți exclusiv pe site-ul editurii Vesper Books.


Click pe link, dragilor! 


Comentarii

Postări populare