Andrei I. - Renăscând din cenușa cuvintelor

De 1 iunie, Ziua Internațională a Copilului, vin la voi cu un autor tânăr, foarte tânăr aș putea spune. Andrei sau Marius A. (numele sub care a publicat primul său volum de poezie) atrage atenția asupra unui fenomen tot mai des întâlnit în școlile din România - Bullying-ul. Mi-ar plăcea ca inspirația tinerilor noștri autori să nu vină din durere și nevoia de uitare a traumelor, dar iată că se întâmplă, iar Andrei ne arată cum ceva magic poate lua naștere din noroiul cuvintelor ce ne-au rănit.

Haideți să îl cunoașteți pe acest tânăr autor.

Bună Andrei. Îți mulțumesc că ai acceptat să faci parte din micul meu proiect și sper să te distreze întrebările mele. 😊 Dar înainte de toate, spune-mi te rog mai multe despre tine.


Bună Cătălina! Și eu îți mulțumesc pentru că te-ai gândit la mine, pentru a lua acest interviu! Sunt elev în clasa a IX-a, la LTAG din Alexandria ( Liceul Teoretic „Alexandru Ghica”), iar atunci când nu sunt elev de liceu, eu sunt scriitor și blogger de carte. Sunt o fire sensibilă și vulcanică pe alocuri, dar care muncește pentru ceea ce are și care a trecut prin fenomenul de Bullying. Să sperăm că o să fie o atmosferă plăcută!


Vorbește-ne puțin despre hobby-urile tale. Ce îți place să faci în timpul liber?


Nu prea am eu hobby-uri, dar am în minte câteva, cum ar fi: scrisul de cărți, cititul, tenisul de masă și postatul pe blogul meu.


Spune-ne mai multe despre cartea ta. Ce te-a inspirat să scrii? Este o lecție sau o răzbunare în versuri?


Despre cartea mea pot spune că este o lucrare profundă și plină de sentimente, ce este menită să ajute persoanele care au anxietate sau care au trecut prin Bullying, așa cum am trecut și eu.

Inspirația a venit din adâncul sufletului meu, care era măcinat de umbrele trecutului și care voia să se descarce.

Nu consider că ceea ce am scris este o răzbunare în versuri sau o lecție în versuri, ci o consider ca pe o descărcare sau o eliberare a sufletului meu, care simțea că are nevoie de un nou început, prin care voia să se vindece prin scrierile sale.


Cum ai ales editura la care ai publicat?


Aici, procesul nu a fost unul greu, deoarece eu am căutat pe Google edituri care să publice și cărți în limba engleză. Când am găsit ceea ce trebuia, am dat de Editura Kingdom Design aka Editura Lira, iar acolo, am completat formularul pentru publicare. Am fost de acord cu politica lor și am ajuns la publicarea cărții.

Ai ceva proiecte de viitor pe care ai vrea să le împărtășești?


Tocmai am terminat un volum de poezie cu citate și vreau să-l public fizic, dar voi posta pe Wattpad, două cărți de dragoste, intitulate „Regăsirea” și „Esență de Vanilie”, dar nu sunt 18+. De fapt, „Regăsirea” este un pic 18+. În cele două povești, vreau să surprind partea frumoasă și dură a iubirii, prin personaje tinere și potrivite mediului din care provin. Pe Wattpad, sunt cum sunt și pe Instagram: andrei_i_author.


Ce citești? Ai abandonat vreodată o carte pentru că nu ți-a plăcut?


Eu citesc cărți: Young Adult, SMUT, Romance, Fantasy și toate genurile, mai puțin SF, deoarece cred că putem călători în lumi diferite și pline de pitoresc și suspans, deși unii spun că nu avem ce învăța din ele.

Nu pot spune că am abandonat o carte pentru că nu mi-a plăcut, dar în 2020, eu am început să citesc primul volum al seriei „Hendrik de Mol” și mi-a plăcut cartea până unde am ajuns și am lăsat-o în bibliotecă pentru următoarea zi. Însă, am început alte cărți și după câteva luni, am găsit cartea în bibliotecă și am finalizat-o.


Este ceva ce ai dori să adaugi sau să le transmiți celor ce citesc acest interviu?


Aș vrea să le spun celor ce vor citi acest interviu că trebuie să fie ei înșiși și să nu se lase pradă prejudecăților din jur, deoarece noi trebuie să fim puternici și ar trebui să ne respectăm unii față de alții.

Cartea mea se poate comanda doar de la mine cu un mesaj privat pe Instagram: andrei_i_author.

O zi frumoasă să aveți! La fel și tu să ai, Cătălina și dragi cititori!


Mulțumesc, Andrei! Și la mulți ani! 

La mulți ani tuturor copiilor, la mulți ani și celor ce au reușit să-și păstreze copilăria în suflet!


PS: Căutați-l pe Andrei pe Instagram și comandați o carte izvorâtă din nevoia de a avea o voce.


Click pe link, dragilor!

Comentarii

Postări populare