Anna Tyboleyn - Am iubit enorm

A descoperit puterea vindecătoare a scrisului, iar povestea ei a ajutat multe alte suflete rănite, oferindu-le încheierea, pansamentul de care aveau nevoie. Este genul de femeie cu care ai sta la taclale până dimineață, ademenit de accentul ei de peste Prut, pe care îl ador, și mă bucur tare că și-a găsit locul printre noi (deși numai literar).

Haideți să o cunoașteți mai bine pe autoarea Anna Tyboleyn.


Bună Anna. Îți mulțumesc pentru că ți-ai rupt din timp și ai acceptat să faci parte din acest proiect. Hai să începem cu începutul, mergem tot înainte și, când ajungem la sfârșit, ne oprim. 😊 Spune-mi câte ceva despre tine. Cine este Anna Tyboleyn (sau cum te vad eu, vindecătoarea inimilor rănite)?


Bună, draga mea! Îți mulțumesc pentru invitație! Este o adevărată plăcere. 

Sunt o fată simplă cu dorințe complicate. Pe lângă faptul că iubesc literatura și scrisul, sunt încă în căutare. Nu mă pot descrie, fiindcă nu am reușit încă să mă cunosc pe deplin. 

Ce nu aș ghici niciodată despre tine?

Bună întrebare! Cred că mulți oameni mă judecă pe baza exteriorului meu, iar foarte puțini reușesc să mă vadă cu adevărat. Sunt foarte empatică. Văd clipuri triste pe tik tok și pot să plâng ore întregi. Cărțile cu final trist mă afectează emoțional și nu pot ieși din starea aia zile întregi. Deci, cred că partea mea sensibilă este oarecum invizibilă pentru oameni.


Vorbește-mi puțin despre Drumul înapoi spre mine și despre ce te-a inspirat să scrii. Știu că are la bază o poveste reală, așa-i?

Am iubit enorm un băiat. Banal, știu, însă pentru mine era centrul universului. Am luptat pentru acea iubire. Am zburat de cinci ori în Moldova (într-un singur an) și am încercat să salvez acea relație. După despărțire am suferit crunt. Nu mă ajuta nimic. Apoi am hotărât să scriu despre durere mea și astfel s-a născut ideea acestei cărți. Au durat luni întregi până să hotărăsc să fac acest manuscris public. M-am dezgolit de sentimente. Am renunțat la scut, la măști și le-am arătat oamenilor ce poate face dragostea din om.

După trei ani ne-am revăzut, am simțit din nou o legătură mistică între noi și așa a apărut volumul doi.

Deci da, cartea este efectiv drama vieții mele.

Vrei să ne dezvălui la ce lucrezi acum? Unii autori sunt mai secretoși cu planurile lor literare, sper că nu e cazul și la tine. 😊

Acum lucrez la volumul al doilea din „Subjugat de îndoieli”!

Continuarea primului volum, „Subjugat de adevăr”, îi are în prin plan pe copii personajelor principale. Ethen și Harmony îmi cam dau bătăi de cap, însă este o adevărată plăcere să scriu despre adolescenți. 


Este oare o competiție pe piața noastră de carte între autorii români și cei străini? Cum vezi viitorul cărții în România?

Nu cred că este vorba de o competiție, cel puțin nu una inițiata de autorii noștri.

Oamenii transforma lumea cărților într-o platformă în care își descarcă frustrările. 

Noi, autorii români, suntem judecați la fiecare colț, fără argumente plauzibile. De ce avem pseudonim, de ce integram scene eroice în romanele noastre…de ce, de ce, de ce…

Poate fiindcă vrem? Poate fiindcă putem? 

Eu am încetat să mai urmăresc aceste altercații din mediul online și mă concentrez pe arta mea.

Scriitorii, fie ei de naționalitate română sau străină, oferă oamenilor un refugiu, un loc în care să evadeze atunci când problemele cotidiene îi apasă. Indiferent de situație, eu nu văd câștigători și învinși. Suntem egali, chiar dacă preferințele oamenilor favorizează unele cărți și pe altele mai puțin.

Dacă ai putea schimba ceva în cariera ta ca scriitoare, care ar fi acel lucru si de ce?

Nu aș mai semna contracte cu edituri dubioase care fură fără jena de la autori, care mint, care manipulează.

Este unicul meu regret. Este încă o rană deschisă.


Care este cel mai surprinzător lucru pe care l-ai descoperit intrând în lumea aceasta pestriță a scriitorilor?

Surprinzător este faptul că am fost acceptată atât ușor de către cititorii din România. Eu m-am născut în Republica Moldova și vorbesc limba română cu accent. Sunt altfel și mă așteptam ca acest detaliu să reprezinte un impediment, însă dimpotrivă, mulți mă plac anume datorită acestui fapt. 

Ce înseamnă pentru tine sintagma „autor de succes”?

Atunci când cuvântul tău are impact emoțional asupra oamenilor, eu consider că ești autor de succes.

Nu o am cu cifrele și matematica, însă consider că reacția oamenilor la cărțile tale definește succesul, ci nu numărul de vânzări. 


Care este cea mai mare nebunie pe care ai făcut-o vreodată?

E greu de zis, fiindcă am făcut o sumedenie de nebunii. Mă hrănesc cu emoții! Așa sunt eu!

Vara trecută am avut ocazia să îl revăd pe protagonistul cărții mele într-un club de noapte. Și am fost atât de marcată de acea revedere, încât l-am plătit pe DJ ca să pună „melodia noastră”! O melodie pe care nu prea o poți auzi într-un club de noapte!

Fostul meu a rămas efectiv mască, iar eu nu mai puteam de fericire.

Am simțit o satisfacție toxică atunci când i-am sorbit reacția din ochi. Și da, asta numesc eu Nebunie. 


Este ceva ce ai dori să adaugi? Ce le transmiți celor ce citesc acest interviu?

Dragii mei cititori, inima mea vă aparține și ceea ce simt atunci când primesc mesaje de la voi. sau când văd poze cu poveștile mele, este imposibil de descris în cuvinte. 

Vă mulțumesc pentru aripi! Vă mulțumesc că mi-ați arătat cât de frumos este să zbori! 

Vă iubesc! 


Mulțumesc


Dragilor, cărțile Annei le găsiți pe site-ul editurii Vesper Books. Nu uitați că, pe lângă lectură, veți avea parte și de medicamentul minune pentru inimi rănite.

Click pe link!



Comentarii

Postări populare