Nimicuri

Sunt atâtea nimicuri ce se adună pe capul nostru de-a lungul unei săptămâni, încât simțim nevoia să bocim în cor, ținându-ne strâns de mâini și cântând Smoke on the water (nu mă întrebați ce-mi veni acum cu Deep Purple - poate că se apropie 1 Iunie și melodia îmi aduce aminte de copilărie?). În sfârșit, eu am făcut o listă cu nimicurile care mă deranjează mai ceva ca o pietricică în pantof.


1. Ora de culcare. Știți cât de greu este să convingi un copil să se culce la ora 9 când afara încă este lumină, iar episoadele filmelor durează mai mult decât minutele de faimă ale lui Amber Heard? E greu spre imposibil. Trebuie să duci muncă de convingere cu "Hai, mami, că dacă te culci devreme ziua de mâine vine mai repede.", "Hai, mami, că n-o mai fi mult și vine vacanța!" sau "Hai, mami, că mâine e 1 Iunie și poate, dacă n-o uitat tac-tu să ridice comanda, ai să primești un cadou." Știți voi, texte din astea de "adormit copiii".


2. Apa micelară de la Penny Market. Stau uneori și mă întreb dacă vreo tanti de la departamentul de achiziții sau cum dracu' s-o numi a încercat porcăria aia înainte de a o pune pe lista de cumpărături. Dacă n-a încercat-o, îi transmit că apa de la robinet este de o sută de ori mai eficientă și că cei 10 lei ceruți la raft sunt 10 lei prea mult, asta dacă nu vrei să arăți ca Annabelle după încrucișarea experimentală cu Chucky. 🙈


3. Motanii care dorm pe masă. Există vreo metodă de convingere a miorlăitoarelor de a dormi și în culcușul lor special amenajat? Motanii mei își plimbă ouțele necastrate peste tot, dar masa este locul lor favorit pentru somnul de frumusețe.


4. Praful. Mămăligă mă-sii de nesimțit! Se bagă pe unde nici nu te aștepți (raftul cu veselă, șifonier etc.) și îți face viața un permanent vals cu pămătuful în mână ce se schimbă ocazional într-o bachata unduitoare, când te apleci să verifici fiecare milimetru de podea. Recunosc, nu-mi place să dansez, așa că la mine acasă praful e la el acasă (dacă înțelegeți ce vreau să zic).


5. Mașina de spălat rufe care nu mai spală rufe. De fapt ea ar mai spăla juma' de oră, dar scoate niște zgomote atât de îngrozitoare, încât mi-e frică să nu-și dea duhul, lăsându-mă cu podeaua băltind de apă cu detergent și, evident, cu nervii la pământ (sau sub gresie - fiecare după posibilități).


6. Oglinda din hol. Nu mă deranjează din motivele estetice, cum ați putea crede. Pur și simplu blestemăția se mișcă din toți tătânii când încerc să o șterg de sus-menționatul praf. Se mișcă atât de tare încât sunt mai mult ca sigură că la primul cutremur va ceda și se va face praf de cioburi în contact cu parchetul. De fapt aici nu e vina oglinzii, ci a domnului Pană care încă n-a ancorat-o cu niște silicon de perete, dar n-aș spune asta cu voce tare pentru nimic în lume. 🙊


7. Horoscopul. Azi am aflat că, citez: "Cineva la care ții foarte mult va veni către tine și îți va cere ajutorul. Totuși, chiar dacă intențiile tale sunt bune, este posibil ca cel de lângă tine să profite de naivitatea ta. Încearcă să păstrezi un echilibru și să nu oferi mai mult decât primești.", am încheiat citatul. Deci azi nu răspund la nimeni! S-a înțeles? 😅


Ar mai fi câteva chestii pe care n-aș vrea să le detaliez, cum ar fi țânțarii, lipsa timpului pentru scris, speculațiile la bursa literară (de fapt pe asta abia am inventat-o), timpul de gătire al sarmalelor, prețurile din Mamaia.


Hai că v-am aburit destul.

Voi luați de citiți și relaxați-vă. Cărțile "face bine"! 

Și dacă n-ați pus încă mâna pe cele scrise de mine, atunci ar cam fi cazul, dacă vreți să aveți parte de o vară HOT!


V-am pupat!

Lecturi plăcute!



Comentarii

Postări populare