Păcatele Fiului - M-am îndrăgostit de un demon!

Vă jur că nu știu când am "topit" cartea asta! O acuz oficial pe Theo Anghel că mi-a făcut farmece, mi-a legat pleoapele să nu se închidă și inima să îmi bată nebunește. 

Păcatele fiului este o călătorie între două lumi ce se întrepătrund de-a lungul a mii de ani și mii de vieți, o călătorie plină de pericole și fiori de thriller ce ne conduce  pe potecile unei povești fantastice excepționale. Autoarea mai întâi mi-a ațâțat egoul cu o "investigație" jurnalistică, iar eu, cu gazetăria curgându-mi prin vene, am mușcat cu poftă momeala, apoi m-a aruncat în brațele întunericului în care, firavă, lucește doar piatra unui inel străvechi.


"- E un fel de amuletă. Un dar din partea mea, care te va face să nu-ți mai fie frică."


Lia este o jurnalistă angajată la Gura Lumii, o revistă de scandal, are un șef mereu cu capsa pusă, un semi-iubit avocat, un tată bolnav, internat într-un azil, și o garsonieră închiriată de la un moș libidinos. Totul în viața ei este fad, lipsit de culoare, până în momentul în care este trimisă la închisoarea Rahova pentru a lua interviu unui deținut ce se dovedește foarte îndărătnic, dar și foarte misterios.


"- Cum te numești?

- Isus, spuse.

Am ridicat ochii din hârtiile mele, privindu-l cu sarcasm.

- Isus?

- Aham.

- Îți bați joc de mine? am șoptit, cu iritarea gata să-mi explodeze în gât.

- Se vede? replică, zâmbind ironic. Chiar așa mă cheamă."


După două tentative de interviu eșuate, Lia este concediată. Toată existența sa, și așa destul de amară, îi este dată peste cap de o serie de evenimente ce se preced cu rapiditate, însoțite de întâmplări ciudate, atingeri nevăzute, voci, toate menite parcă să o aducă un pas mai aproape de pragul casei de nebuni. Lia simte că totul se întâmplă din cauza ori ca urmare a interviului cu Isus sau Luca, sau oricare i-ar fi numele, un personaj învăluit într-o aură întunecată de mister de care se simte atrasă inexplicabil încă din prima clipă.


"Am întors capul și i-am studiat profilul. Plecase fruntea, coborâse pleoapele, iar o șuviță ondulată îi alunecase în față. La naiba! Am devenit conștientă că îmi mușcam buza inferioară cu nervozitate abia când am simțit gust de sânge pe limbă.

Oare ce ne lega și era atât de puternic, încât, acum, când îl priveam, aveam impresia că mai trăisem scena asta și altă dată?"


Atunci când visele în care se numește Lheya apar ca o dublă realitate, una în care se transpune în timpul somnului, Lia este determinată să afle cine este Luca, dar poate ea să suporte adevărul îngropat atât de adânc în sufletul ei? Sunt acestea niște simple vise sau niște amintiri menite să îi dezvăluie cine este ea și, mai ales, cine este Luca?

Atunci când el apare la casa ei părintească din Fundata, ai impresia că tot misterul se va nărui și că vei afla în sfârșit tot ce vrei să știi despre trecut, prezent și viitor, dar nu faci decât să te afunzi și mai tare în panza de păianjen creată de autoare cu atâta măiestrie.

Ador cărțile cu demoni, mai ales cele în care îmi amintesc de pasiunea mea din tinerețe pentru misticismul din spatele scrierilor biblice, iar Theo Anghel mi-a servit la mare fix această poveste absolut delicioasă. Ce să mai, m-am îndrăgostit de un demon! AUCH!

Abia aștept să citesc și celelalte volume, căci foamea după un sfârșit cu happy-end mă roade mai ceva ca un câine turbat.


Seria Păcatele Fiului o puteți găsi pe site-ul editurii Quantum Publishers, iar eu v-o recomand cu toată încrederea.


Click pe link, dragilor!

Lectură plăcută! 


Comentarii

Postări populare