Testare Fairy Platinum Plus Deep Clean

Mă plângeam acum câteva luni de karma vaselor murdare, cum e ea o crudă și o parșivă și îmi îndeasă în chiuvetă fel și fel de vase, care mai de care mai murdare.

Am găsit soluția! De fapt ea a venit în coletul BUZZstore. Fairy Platinum Plus Deep Clean de la Fairy Romania

Într-adevăr, nu le spală in locul meu (asta face deja mașina, sâc!), dar pot băga o cană, oală sau o farfurie, fie cât de murdare în mașina de spălat vase, cu certitudinea că nu rămân urme și că acestea vor străluci de parcă ar fi noi. Timpul câștigat din eliminarea procesului de pre-clătire în chiuvetă (nu mai spun de economia la apă și factura zâmbitoare) îl folosesc la scris și citit. Deja sunt și eu zâmbitoare (mai ceva ca factura!), parol!


PS: Cana mea cu Dama de pica este curata si gata de o noua cafea.


#BUZZFairy #BUZZFairyPlatinumPlus #testare #eficienta #vasecurate #formulaeficienta

 


Comentarii

Postări populare